..Un BlOg De NeBuNi..

miercuri, 16 decembrie 2009

sa te bagi singur in seama....

CE INSEAMNA SA TE BAGI SINGUR IN SEAMA??
Pai...
atunci cand esti singur,
atunci cand cel mai bun prieten al tau e un prieten imaginar pt ca nu sti sa vb cu altcineva,
atunci cand nu sti altceva decat sa asculti pe la usi, sau sa dai cu papagalu...
Atunci esti un mare papagal , un ratat, un prost....si te bagi singur in seama

St multe pers care fac asta....st sigura ca ati intalnit toti sute de astfel de pers...
defapt ii intalnim la fiecare colt de strada...
Nu-i asa????

4 comentarii:

  1. Da camy,subiectu asta te caracterizeaza!Ascultatul pe la usi ,bagatu in seama cu barfa e exact ce sti tu mai bine:)) Tu te intalnesti cu tine tot timpul dar in prostia ta nu vezi asta! Asa ca ramai cu imaginatia ta,dar de fapt singura pt ca atunci cand intalnesti un prieten in mintea ta se aprinde un beculetz numit barfa! Cu asta nu castigi prieteni doar de moment care apoi se intreaba ce cauti tu in lumea asta,de ce te bagi in vietzile oamenilor?Si gasesc un singur raspuns:iti place barfa si minciuna! Si cand esti pusa in fata faptelor minti cu nerusinare si incerci sa te ascunzi in spatele unui sens :vai cat tin la tine ,ai grija....Da grija de caracterul tau! Schimba-te si vei vedea ce minunata e lumea!(Daca poti!) Nu mai cauta sa iti construiesti prietenii pe intrigi si barfe,ca nu dureaza si ramai tot singuta si dispretuita! cu respect JustLady ,asta ca sa poti raspunde!

    RăspundețiȘtergere
  2. elena...cum sa iti explic....tot ce am scris mai sus...am scris gandinduma in special la tn.....gresesti fato...nu ai ajuns niciodata sa ma cunosti...si dak bogdan sa lasat orbit de voi 2 e prob lui...nu ma mai intereseaza ....e traba voastra ce faceti cu vietile voastre....candva bogdan se va lovi cu capu de sus si se va trezii...si imi va da dreptate...dar atunci va fi prea tarziu....u...ipocrizia ta si toate cele care te caracterizeaza st greu de descoperit...dar nmk nu merge la infinit...candva se va sfarsii...veziti de viata ta....;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce inseamna ? pai camy tu asta faci asta vei face cat vei traii ... altfel nu poti fii tu din mare pacat si cum pe mine m-ai pierdut asta se va intampla si cu alte persoane din viata ta dar tu stii ce vrei de la viata nu eu ! si daca crezi ca imi dau seama mai tarziu te inseli amarnic ce am langa mine e si acum si in viitorul foarte lung pe cine am ma mandresc cu ei nu conteaza ca este elena lucica sau robert le multumes iar pe tine te voi tine cat mai departe de mine pentru ca am vazut ca asa este cel mai bine oameni ca tine sau ca alex (diliumic) sunt buni de tinut la spate sau chiar tinitu pe messenger unde iti place sa tastezi sa ii tin intr-un grup numit Grupul cu 1001 de fetze :)

    RăspundețiȘtergere
  4. bogdan....cum sa iti explic ca nu ma mai intereseaza ce se intampla q party radio cu elena lucica alex...in special q tn....sincer cred ca toata partea asta din viata mea a fost o pierdere de tmp....face ce vrei...din partea mea dami si ig ca nu ma supar:-j....o viata frumoase si tie si "prietenelor" tale ...ceau

    RăspundețiȘtergere