..Un BlOg De NeBuNi..

vineri, 4 decembrie 2009

Ce inseamna "Invidia"??


Ce inseamna invidia??
Ce inseamna a fi invidios/invidioasa?
Ei bn....invidia e acel sentiment ce te roade pe tn atunci cand vezi ca cnva iti e superior....sa fim seriosi ...toti sunt invidiosi intr-un fel sau altul...
  -  Un copil e invidios cand vede la un alt copil o jucarie mai frumoasa decat a lui....
  -  Un tanar e invidios atunci cand vede ca un alt tanar are o iubita mai frumoase decat a lui....
  -  Un batran e invidios atunci cand afla ca un altul are pensia mai mare decat a lui....
Astea st doar cateva exemple...
 Lumea e plina de invidie si de invidiosi....dc sa fim toti lafel??Invidiosii nu ajung prea departe....dar din pacate lumea e plina de asa ceva...
Esti de acord cu mn???:(

12 comentarii:

  1. e rau sa fii invidiat :)) numai ca asta ma face si mai tare si mai al dracu din pacate pentru altii

    RăspundețiȘtergere
  2. asta e....dar sti e mai mare pacat atunci cand nu deschizi ochii la tmp...

    RăspundețiȘtergere
  3. Deschide tu inima si fii tu :)) lasa invidia si fii om e cred cel mai corect nu te da ce nu poti fii niciodata pentru ca se trezeste cineva sa te aduca cu picioarele pe pamant ! deci ... fii tu insuti !

    RăspundețiȘtergere
  4. in ce sens sa vada? sper sa raspunzi sincer!

    RăspundețiȘtergere
  5. presupun ca el intelege mai bn decat tn care esti anonim.. puteai sa iti lasi un nume..;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici nu ma asteptam la un alt raspuns:))
    Asta te caracterizeaza,fuga de responsabilitate si aruncarea mingii in gradina vecina! Ce crede dark despre tine stiu prea bine,dar tu ce crezi de tine esti capabila sa spui,daca tot ceri sinceritate?Asta daca invidia nu te-a ros de tot. JustLady (ca sa nu mai ai motiv sa te ascunzi sa nu raspunzi) Deci ce ar mai fi de vazut la tine? ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Camy-Incep prin ati spune ca mi-e mila de tine!Si o sa si explic,poate te trezesti din....
    Spui ca te-ai gandit la mine cand ai scris subiectu,asta dupa ce am lasat eu comentariu,de ce nu inainte?
    De ce? Pt ca asta esti tu,o barfitoare care starnesti valuri doar doar o cadea cineva sa poti sa iti arati prostia,
    sa iti satisfaci dorintza de a avea motiv de barfa,de a te etala!Din pacate etalezi prostie si chiar persisti in ea.
    Tu nu vezi ca esti singura?Ai prieteni asa cum ai scris doar imaginari in mintea ta bolnava,ca reali nu poti tine,pt ca
    o prietenie nu se cladeste pe minciuni si barfa!O prietenie existenta nu se intretine prin acte de egoism cum faci tu!
    Sa atragi atentia starnesti barfe;apoi daca ti se da pe fata nemernicia postezi in victima si incerci regrete si scuze,care
    din pacate sunt false.
    Exemplu?Cand Dark nu te mai baga in seama ai profitat de o absenta sa pui la cale o minciuna sa ii atragi atentia,nu conta
    ca ma numeai sora,in nebunia ta trebuia sa obtii atentie!
    Unde e cea care pe blog spune ca sa discuti in fata sa nu barfesti pe la spate?Iti arat inca o data fofilarea ta:
    Just Lady (1/1/1988 12:14:17 AM): doar ca imi place sa mi se spuna in fata anumite chestii
    Just Lady (1/1/1988 12:14:31 AM): ma supar daca aflu ca se vorneste pe la spate
    black_angel _camy (1/1/1988 12:15:17 AM): at nu ai dc sa te superi
    black_angel _camy (1/1/1988 12:15:21 AM): nu team vb pe la spate
    ....
    black_angel _camy (8/17/2009 10:41:50 PM): elena esti?
    black_angel _camy (8/17/2009 10:43:25 PM): vroiam sami cer scuze...am aflat ca gigi a bagat multe strambe
    si imi pare rau...nu trebuia sa fac asta...trebuia mai intai sa vb cu tn ....scuze ...te rog sa nu fi suparata
    pe mn ...am gresit si regret amarnic
    black_angel _camy (8/18/2009 1:39:52 AM): imi pare rau ca mam aruncat cu capul inainte ...trebuia sa vb cu tn mai intai
    Just Lady (8/18/2009 1:40:06 AM): asta e
    Just Lady (8/18/2009 1:40:17 AM): si eu ma astepta sa fi zis

    Cam asta numesti tu siceritate! Si cam asa incerci sa iti faci prieteni,pe barfe!!!!
    Nu ma oboseam sa iti scriu astea dar ma gandesc ca poate inca poti fi recuperata,daca nu macar sa mergi la un medic.
    Ai blogu de aproape doua luni,si cati prieteni ti-au calcat pragul?
    Chiar nu vezi ca esti singura?
    Chiar nu poti sa iti vezi nebunia din tine?
    Sa ai macar o data responsabilitatea cuvintelor si a faptelor,si sa iti faci prieteni pe ceea ce esti nu pe barfa.
    Dar na... daca nu era barfa era gol blogul:))
    Fata cuvintele tale nu dor ci inspira mila,neputinta in fata prostiei tale,si cel mai rau e ca tu tot singura ramai,
    inchisa in lumea ta meschina,in care vizesi ca esti cineva. Vise,atat ai!
    In rest doar un suflet gol si rece .
    Oricum nu vei fi capabila sa recunosti,desi asta ar fi un pas sa iesi din mizeria in care traiesti,ti s-a intins de
    nenumarate ori mana,dar ai mushcat in loc sa te ridici!
    Mediteaza si iesi din asta si cine stie poate o data o sa multumesti in gand pt cuvintele astea!
    M-as bucura sa inveti ceva din prostia care ai aratat-o si pe calea acestui blog.
    Ai inceput frumos pe blog primul subiect,dar era prea frumos sa fie adevarat,nu poti trai fara barfa!
    Trezeste-te,mediteaza si hai cu ceva nou: iesi in realitate din lumea imaginara in care traiesti!
    Cu respect JustLady!

    RăspundețiȘtergere
  8. comentez si eu aici ? cati comenteaza ? cati vin aici pe blog ? unde sunt prietenii ? camy unde sunt prietenii de ii pui la status ? :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Uite dark...uite un prieten pe blog...si camy nu e doar o prietena e k o sora pentru mine.Dak voi credeti k nu are prieteni inseamna k nu o cunoasteti....voi nu stiti altceva dekt sa vorbiti despre alti oameni.Si ce dak nu ai multi prieteni? dc sa ai multi kre sa te vorbeasca pe la spate? mai bine prieteni putini si buni kre stiu sa te aprecieze si sa te iubeasca....asa k voi kre nu stiti despre ce vorbiti mai bine numai intrati pe acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  10. ms alin...u esti un adev frate pt mn....st unii care nu stiu decat sa isi traiasca viata pe net...iar acest blog de mult nu mai inseamna nmk pt mn....iar dark q just....faceti fratilor ce vreti cu viata voastra...la mn are cn sa ma iubeasca si cn sa imi fie prieten...imi e de ajuns....pwp bro...:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere