..Un BlOg De NeBuNi..

miercuri, 25 noiembrie 2009

BARFA LA PUTERE


Dc tr sa barfim???
Ce castigam din barfit???
Ne simtim mai bn???
Sa incepem cu inceputul....dc tr sa barfim? ....pt ca oamenii nu au ce face incep sa vb despre una alta fara sa isi dea seama ca st niste barfitori penali care printre toate pe care e spun mai si baga in ele.....cand vezi asa ceva te apuca draqi...zau asa....
Continuam....ce castigam din barfit??pai va spun eu ce castigati din barfit...experienta la mai multa....poate chiar si o mama de bataie dak va mananca pielea prea tare....
Mai departe....ne simtit mai bn dak barfim?? ei bn eu zic nu....pt ca faptul ca scoti niste vb din gura nu te face mai smecher...te face un fraier care nu stie decat sai vb pe altii pe la spate ....si poate pe deasupra si un mare mincinos...dak bagi prea multe in povestile tale...si nu sti ce patesti pt astea....
Parerea mea...lasativa frate de meserie ca e de kkt....barfitori penali, fraieri, tampiti, jalnici....

                                                               by CaMy

2 comentarii:

  1. Ai dreptate....oamenii nu au ce face...se distreaza...si referitor la ce sa intamplat....cea ce tea facut sa postezi chestia asta....stai calma o sa o rezolv eu...(by..fra)

    RăspundețiȘtergere
  2. as spune sa nu spui tu asta camy .. aveam pretentie de la tine dar ma insel pe zii ce trece despre tine si imi pare rau cand vad asta nu este nici un bai noi sa fim sanatosi !

    RăspundețiȘtergere