..Un BlOg De NeBuNi..

marți, 17 noiembrie 2009

...PoVeStEa AcEsTuI bLoG...


Sa va spun o mica poveste....povestea acestui blog...
In urma cu cateva zile, in timp ce vorbeam cu un prieten ce imi prezenta blogul sau pe care il puteti vizita si voi http://darkylive.blogspot.com/  
m-am intrebat "Cum ar fi sa imi deschid propriul blog??"
Cu ajutorul acestui prieten ( Bogdan) am reusit sa deschid acest blog.
Vizitand si alte bloguri am realizat ca pe majoritatea se gaseste muzica, filme, stiri si altele....si am decis ca blogul meu,atat cat va merge, sa fie diferit....Voi incerca sa postez doar lucruri din viata reala, intrebari si intamplari, din viata de zi cu zi...


Tu ce crezi??


Este mai bine asa cum am decis eu sau doresti ca acest blog sa fie ca toate celalalte??


Daca ai ceva important de spus....ceva frumos din viata ta....spune si o sa fie postat....


Pana data viitoare...pupici..:*:*

2 comentarii: