..Un BlOg De NeBuNi..

duminică, 15 noiembrie 2009

this is me

Ei bn aceasta st eu si acesta e blogul meu....
St doar o pustoaica de nici 18 ani si imi place sa experimentez lucruri noi, sa cunosc lucruri noi deaceea am deschis acest blog....
Imi place sa cunosc oameni noi dar asta nu inseamna ca pe cei cunoscuti deja ii voi uita....stiti voi ...cu cat mai multi cu atat mai bn....


Acesta e un blog fara compromisuri...

Nu suntem aici ca sa criticam sau sa aducem laude la adresa oamenilor...Suntem aici in armonie si distractie...

Bun Venit pe CAMY'S  BLOG

2 comentarii:

  1. felicitari sisule pentru acest minunat blog ma bucur pentru tine . sper din suflet sa fii bine si sa ai incredere in propriile tele puteri . multi pupicei de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ms bro....esti cel mai tare fratior....multi pupici si pt tine dragul meu:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere